header row
komplexní softwarová řešení profil produkty reference kontakt
úvod
profil
software na míru
databáze
péče o zákazníka
poradenství
produkty
call centrum
call watcher
obchodní software
výuka po internetu
podnikový software
multimédia
reference
o Balkis
kontakt

Call Watcher - nahrávání telefonních hovorů


Produkt Call Watcher existuje ve dvou zcela odlišných verzích: Call Watcher Personal pro samostatné používání s PC a Call Watcher Enterprise pro centrální nasazení na více telefonních linek v podnikovém prostředí. Software je určen pro telefony, které lze připojit počítači (přes rozhranní USB, ethernet, paralelní či sériový port). Pro telefony, které v připojení k počítači nevedou audio výstup hovoru nabízíme jednoduchý zvukový adaptér. Referenční telefony, pro které byl systém testován, jsou telefony SIEMENS řady Optipoint. Software funguje pro systémy Windows 2000, XP a Vista.


Call Watcher - společné vlastnosti:

  • automatické nahrávaní uskutečněných hovorů
  • automatická evidence příchozích a odchozích telefonních hovorů
  • 100% detekce telefonních čísel
  • volitelně i evidence zameškaných hovorů a odchozích neuskutečnených volání
  • hromadné exporty nahraných hovorů podle tel. čísel
  • pokročilé třídění, prohledávání v evidenci, filtrování záznamů
  • tiskové výstupy a exporty do Excelu, PDF, CSV a HTML
  • dynamické statistické grafy
  • ovládání telefonu programem (vytočení čísla, příjem hovoru, zavěšení, atd..)


Zvukový adaptér


Pro telefony, které v připojení k počítači nevedou audio výstup hovoru a chcete nahrávat hovory, potřebujete zvukový adaptér. Jedná se o hardwarové zařízení, které slouží k vyvedení audio zvuku z digitální linky telefonu. Zapojuje se mezi telefon a sluchátko a je uložen ve spodní části telefonu. Obsahuje linkový audio výstup (stereojack), který se zapojuje do linkového audio vstupu zvukové karty počítače.


Call Watcher Personal

  • stáhněte si na vyzkoušení trial verzi 1.5
  • neregistrovaná trial verze je plně funkční, obsahuje pouze omezení max. jedné minuty audio záznamu a evidencí nejvýše deseti hovorů
  • po vyzkoušení si můžete program zaregistrovat pro neomezené používání zasláním žádosti o registraci a my Vám obratem zašleme registrační klíč
  • cena registrace je 2100 Kč bez DPH (2499 Kč s DPH)
  • pokud potřebujete též zvukový adaptér, tak si jej lze od nás zakoupit zvlášť


Call Watcher Enterprise


jedná se o levný systém automatické evidence a nahrávání tel. hovorů v callcentrech a firmách s více digitálními telefonními linkami. Skládá se z několika částí. Centrální SQL databázové úložiště dat se umísťuje na server firmy. Další modul Call Watcher Agent se instaluje na stanice operátorů jako neviditelná služba Windows. Slouží k automatickému monitorování pracoviště a nahrávání hovorů.

hlavní modul Call Watcher Enterprise Manager:

  • lze instalovat na kterýkoliv počítač ve firemní síti
  • přístup do systému je chráněn přihlašovacími jmény a hesly
  • slouží k zobrazování a poslechu centrální evidence hovorů
  • přehrávání a exporty nahraných hovorů ze všech pracovišť
  • pokročilé třídění, prohledávání v evidenci, filtrování záznamů
  • pohodlné monitorování stavů jednotlivých pracovišť
  • tiskové výstupy a exporty do Excelu, PDF, CSV a HTML
  • dynamické statistické grafy celkově i za každé pracoviště zvášť
profil|produkty|reference|kontakt|nahoru
©2004-2008 Balkis Solutions